mupp inlägg :pPpPpppPPPPP

J.O.B.B.I.G D.A.G. Har skit ont i kroppen efter idrotten imorse haha*otränad*, Lång dag idag i skolan med redovisningar, utvecklingsamtal, jobbiga lektioner osv. Som om det inte räckte så kommer inte bussen i regnet (som dessutom går en gång i halvtimmen så MAN FRYSER RÖVEN AV SIG, OFTA DET SNÖAR NU JAG HADE TYP SOMMARKLÄDER PÅ MIG?!??!?!?!?!?okej kanske inte,men jeansjacka.) Sen kommer bussen, men nej den går inte hela vägen till Tumba, utan den stannar i Tullinge så man får ta tåget också.. Sen kutar man till nästa buss i Tumba, men nej den får man inte gå på för den bussen är full så den kör iväg. Nästa buss är försenad. Sen kommer man hem, ska ta en varm dusch eftersom man fryser ihjäl. Vattnet funkar inte.
Drog hem till farmor och farfar istället och då var allt lugnt, käkade och sen la jag mig på soffan och fick massage samtidigt som man pluggade, lyx. Nu ska jag ta och sova, börjar tidigt imorgon:( GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0