hoffmaestro

TJA! Jag och min friend Louise tog ett snack häromdan om att vi skulle börja blogga igen. Vi bestämde oss för att vi skulle båda skriva ett varsitt inlägg den dagen, men ack, inte ser jag till ett enda inlägg från någon av oss så nu tar jag saken i egna händer och skriver några rader minsann!

Igår var det hoffmaestro på grönan som gällde, musiken var asbra men ett minus var att det var fööööööööööör mycket folk och dessutom var många sådana jävla idioter så att jag kände att jag skulle få damp utbrott i vilken sekund som helst. Nåväl, ikväll blir det att ligga hemma och kolla på tv med en chipsskål i famnen och det kommer bli hur jävla skönt som helst! CYA


snyggingen!
 
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0